Helaas is het niet mogelijk om met je Laco-abonnement bij een Feel Fit Center te zwemmen of te sporten.
Momenteel zijn we telefonisch bereikbaar. Bij geen gehoor kun je vragen mailen naar je accommodatie. De gegevens hiervoor kun je vinden op https://www.feelfitcenter.nl/contact/. We proberen zo snel mogelijk te reageren.
Wil je graag teruggebeld worden? Dan kun je gebruikmaken van deze link: https://www.feelfitcenter.nl/bel-mij-terug/ We proberen zo snel mogelijk te reageren.
Het reserveren van een activiteit gaat via de Sportivity-app. Klik hier voor meer uitleg
Binnen onze locaties wordt al veelvuldig gebruik gemaakt van betaling per pin of incasso. De volgende stap is om volledig over te gaan naar cashless. Dit past ook helemaal bij de huidige tijd en hiermee creëren we een veilige omgeving voor ons personeel en voor onze gasten.
Wij mogen er als bedrijf voor kiezen om geen contant geld aan te nemen (voor overheden is dit anders). Ook al is contant geld een wettig betaalmiddel, dan nog kunnen wij hiervan afwijken (zoals openbaar vervoerbedrijven en veel horecabedrijven nu ook al doen). We hebben deze overgang zorgvuldig voorbereid en geïnventariseerd welke uitdagingen hier eventueel mee gepaard gaan.
Betalen bij Feel Fit Center kan via incasso (abonnementen), per pin of met je telefoon.
Voor onze Feel Fit Center pashouders kan een bedrag op de pas worden gezet, wat kan worden gebruikt in de horeca. Op deze manier kunnen ook onze kleine gasten toch een drankje, snoepje, ijsje of frietje halen als ze bij ons komen recreëren.
Wij hopen dan ook dat jij ook de voordelen ziet voor onze organisatie en vooral voor de veiligheid van onze medewerkers. Wij zullen er alles aan doen om deze overgang voor onze gasten goed te laten verlopen.